محمدوطاهامحمدوطاها، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

دوقلوهای جیگر

جوجوهای خاله

1394/3/2 11:44
نویسنده : خاله
134 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشمل های خاله

میخوام ازروزی بگم که فهمیدم مامانتون شماهاروحامله هست ولی نمیدونستیم که دوتاایین اونروزکه فهمیدم تازه ازبیرون اومده بودم اخه میدونین که خاله جون تومشهدزندگی میکنه وقتی مامانتون زنگ زد وگفت حامله هست انقدرخوشحال شده بودم که داشتم گریه میکردم ازخوشحالی خداروهزارمرتبه شکرگفتم هرروز که میگذشت لحظه شماری میکردم ببینم دختر میشه یاپسربرم براتون لباس بخرم عمومحمدتون واسه یه کاری اومدتبریز من موندم مشهد روزی که عمورسیداونجامامانت اینارفته بودن دکتر ودکتربهش گفته بودکه دوقلوهست عمومحمد خبرشو به من داد هم ذوق کرده بودم هم تعجب ازاین احظه دیگه لحظه شماری میکردم به دنیابیاین بعدعیدعمه ژیلااینات اومدن مشهد یه روزمونده به برگشتنشون امام رضا واسه ناهاردعوت کرد هم خوردیم هم واسه مامانت اوردیم من هم اومدم تبریز کمی موندم وبرگشتم تاوقتی به دنیابیایین بازم بیام .البته بگم محمدطاها جون وقتی فهمیدیم شماهاپسرهستین وسالم خیلی خوشحال شدیم این خاطرات حاملگی بود 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)